No posts were found.

Latest Posts

Moje pozorište, u koprodukciji sa Međunarodnim centrom za djecu i omladinu Novo Sarajevo i Dječijom kućom, otvorilo je svoja vrata adaptacijom "Birdmana". Od posebne je vrijednosti što "Moja predstava" ima

Čini se kao da su se sve zvijezde poslagale da Vilnev stvara u tačno pravo vrijeme. Francine Maisler i Jina Jay odradile su toliko dobar posao u kastingu za Dinu

No posts were found.

Moje pozorište, u koprodukciji sa Međunarodnim centrom za djecu i omladinu Novo Sarajevo i Dječijom kućom, otvorilo je svoja vrata adaptacijom "Birdmana". Od posebne je vrijednosti što "Moja predstava" ima

Čini se kao da su se sve zvijezde poslagale da Vilnev stvara u tačno pravo vrijeme. Francine Maisler i Jina Jay odradile su toliko dobar posao u kastingu za Dinu

Posljednji film predratne bh. kinematografije „Praznik u Sarajevu“ koji je doživio premijeru 1991. godine, debitanski je rad Benjamina Filipovića, diplomiranog

Moje pozorište, u koprodukciji sa Međunarodnim centrom za djecu i omladinu Novo Sarajevo i Dječijom kućom, otvorilo je svoja vrata adaptacijom "Birdmana". Od posebne je vrijednosti što "Moja predstava" ima

Čini se kao da su se sve zvijezde poslagale da Vilnev stvara u tačno pravo vrijeme. Francine Maisler i Jina Jay odradile su toliko dobar posao u kastingu za Dinu

No posts were found.

Moje pozorište, u koprodukciji sa Međunarodnim centrom za djecu i omladinu Novo Sarajevo i Dječijom kućom, otvorilo je svoja vrata adaptacijom "Birdmana". Od posebne je vrijednosti što "Moja predstava" ima

Čini se kao da su se sve zvijezde poslagale da Vilnev stvara u tačno pravo vrijeme. Francine Maisler i Jina Jay odradile su toliko dobar posao u kastingu za Dinu

Tabija ima sve naznake bitnog pomaka u BiH filmu, koji već neko vrijeme stagnira, poput svojih balkanskih susjeda (čast izuzecima), u svom anahronom mjehuriću od pjene, koji, kaskajući za svojim

Gotovo bismo si mogli predočiti diljem svijeta razuđenu scenu umjetničkih artikulacija nesretne sadašnjice, a jednoj od njih prisustvovala je publika nove predstave režisera Diega de Bree – Car Edip.

Svevremenost i trajanje Šekspirovih likova, kao i motiva tekstova, dokazuje pozorišni reditelj, pisac i novinar Zlatko Paković. Nakon „Othella: nezakonita liturgija“ (Zadar, 2017) i „Julija Cezara“ (Bitolj, 2018) treći

Najnovije objave

Moje pozorište, u koprodukciji sa Međunarodnim centrom za djecu i omladinu Novo Sarajevo i Dječijom kućom, otvorilo je svoja vrata adaptacijom "Birdmana". Od posebne je vrijednosti što "Moja predstava" ima na umu spomenuti problem publike, budući da je on tačka u kojoj se ova predstava

Čini se kao da su se sve zvijezde poslagale da Vilnev stvara u tačno pravo vrijeme. Francine Maisler i Jina Jay odradile su toliko dobar posao u kastingu za Dinu da se čini kao da lica glumaca u svakoj ulozi oduvijek pripadaju Herbertovim likovima. Rediteljev

Tabija ima sve naznake bitnog pomaka u BiH filmu, koji već neko vrijeme stagnira, poput svojih balkanskih susjeda (čast izuzecima), u svom anahronom mjehuriću od pjene, koji, kaskajući za svojim evropskim pandanima, čeka da taj isti mjehurić pukne i da naboj balkanskog melosa, mlade kreativne

Gotovo bismo si mogli predočiti diljem svijeta razuđenu scenu umjetničkih artikulacija nesretne sadašnjice, a jednoj od njih prisustvovala je publika nove predstave režisera Diega de Bree – Car Edip.